چگونه جوان و ثروتمند بازنشسته شویم؟

چگونه در جوانی آهسته اما تضمینی ثروتمند شویم؟
سلام ، لطفا نفس عمیقی بکشید و

  • تصور کنید در شرایطی هستید که هیچ مانعی برای تحقق خواسته هایتان نیست و هیچ کاری نشد ندارد.
  • تصور کنید شغلی دارید که همیشه آرزویش را داشتید.
  • تصور کنید صاحب کسب و کاری هستید که باید آن را رهبری کنید و چند نفر را استخدام کرده اید و آنها از شرایط کاری شان رضایت دارند.
  • تصور کنید آنقدر درآمد دارید که مستقل هستید و برای تأمین مایحتاج زندگی تان محتاج دیگران و پدر مادر نیستید.
  • تصور کنید که در خانه دلخواه تان با تمام وسایل لوکس و رویایی تان زندگی می کنید.
  • تصور کنید در خارج از شهر باغی سرسبز دارید که تعطیلات را با عزیزان تان در آنجا وقت می‌گذرانید.
  • تصور کنید ماشینی که همیشه مد نظرتان است را سوار شده اید.
  • تصور کنید برای قدردانی از زحمات پدر و مادر ، یکی از آرزوهای بزرگ و همیشگی شان را مهیا کرده باشید.
  • تصور کنید با همسر و فرزندان تان به مسافرت خارج از کشور رفته اید.
  • تصور کنید موثر بوده اید و دنیا را به جایی بهتر برای زندگی کردن تبدیل کرده اید ، گره‌ای از گره‌های سرزمینتان با دستان شما باز شده ، و دیگران برای حل مسائل شان به شما نیاز دارند و حاضرند برای خدماتی که ارائه می‌دهید ، مبلغی که شما تعیین می‌کنید را به راحتی پرداخت کنند.
  • تصور کنید در سنی که همیشه مد نظرتان بوده است ، بازنشسته شوید و فقط از دور کسب و کارتان را مشاوره و راهنمایی کنید.

«پول نمی تواند شما را خوشبخت کند؛ اما بی پولی قطعا شما را بدبخت خواهد کرد» ارنست همینگوی

احتمالا تا اینجا انرژی و انگیزه فوق العاده ای در شما ایجاد شده و می خواهید همین حالا هر کاری که از دستان بر می آید انجام دهید تا تصوراتتان تبدیل به واقعیت شود ، تمام تلاش این مقاله در راستای تغییر تفکر و باور شما نسبت به خواسته های تان است ، شما برعکس چیزی که فکر می کنید بسیار راحت تر و ساده تر از گذشته می توانید به آرزوهای خود برسید ، باید به سمت هدف خود بروید تا بتوانید موفقیت های عظیمی کسب کنید. پیشنهاد می کنم مطالعه کامل این مقاله را از دست ندید و از پیشنهاد ویژه پایان مقاله استفاده کنید.

در عصری زندگی می کنیم که ثروتمند و بازنشسته شدن در جوانی بسیار آسان تر از قبل شده ، در هیچ برهه ای از تاریخ به اندازه امروز ، فرصت و منابع یادگیری برای ثروتمند شدن وجود نداشته است. به قول آلوین تافلر این دوره ، دوران طلایی جوانان ثروتمند است.

«توده مردم به اشتباه تصور می کنند پول، فقط با سخت کار کردن بدست می آید ، در صورتی که من ثروتمندان را افرادی جویای پول و در حال سخت کار کردن ندیدم. تمام آنها زندگی راحت و آسوده ای داشتند ، درحالی که بسیار بیشتر از افرادی که سخت برای پول کار می کنند، درآمد دارند» ناپلئون هیل

چطور جوان و ثروتمند بازنشسته شویم؟

البته منظور من به این معنی است که شما آزادانه در مورد زمان بازنشستگی تان تصمیم بگیرید و هر موقع که مد نظرتان بود دست از کار بکشید و شاید فقط از دور به کسب و کارتان مسیر  مشاوره بدهید.

  • شما اگر بخواهید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید ، به هزاران کتاب آموزش کسب و کار اینترنتی و راهنما از طریق اینترنت دسترسی خواهید داشت.
  • اگر بخواهید کار آفرینی کنید و کسب و کاری راه اندازی کنید ، به هزاران منبع آموزشی و یا هزاران کارآفرین موفق دنیا می توانید مستقیم در ارتباط باشید.

اما چرا با وجود این حجم از کتاب‌های آموزشی و راهنماهای اینترنتی ، هنوز تعداد ثروتمندان که با تکیه بر ایده‌های ساده اما درخشان پولدار شده‌اند ، آن‌قدر کم است؟
پاسخ آن خیلی ساده است:
هنوز یاد نگرفته اید چطور اطلاعات موجود را تبدیل به پول کنید!

به طور مثال شاید هزاران هزار کتاب در مورد مزایا و روش های راه اندازی کسب و کار اینترنتی خوانده باشید ، اما تا زمانی که نتوانید اطلاعات دریافت شده را به کسب و کار و در نهایت به پول تبدیل کنید، عملا اطلاعات دریافت شده هیچ ارزشی ندارند.
شما تا زمانی که اتومبیلی نداشته باشید تا رانندگی تمرین کنید ، هزاران هزار کتاب آموزش رانندگی حرفه ای هم نمی تواند به شما کمک کند تا تبدیل به یک راننده حرفه ای شوید.

خب ، چطور اطلاعات دریافت شده را تبدیل به پول کنیم؟

شما باید یک سیستم پول سازی و ثروت آفرینی برای خودتان طراحی و پیاده سازی کنید، بدون داشتن یک سیستم، محال ممکن است به نتایج فوق العاده ای دست یابید. اما برای طراحی و پیاده سازی این سیستم چه بهتر است از تجربیات آن هایی استفاده کنید که به سلامت به مقصد رسیده‌اند. تا آزمون و خطای کمتری داشته باشید و سریع تر به نتیجه برسید.

به محض اینکه ماشین پولسازی شما روشن شد شما میتوانید از اطلاعات موجود در عصر حاضر به نفع خودتان استفاده کنید.

پیشنهادی که زندگی شما را تغییر می دهد

می دانم تبلیغات و پیشنهادهای زیادی در مورد ثروت و پولدار شدن دیده اید و شاید هم از آنها خسته شده باشید. در این روش شما نیازی نیست حتی یک ریال خرج کنید فقط نیاز به یک کامپیوتر یا لپ تاپ دارید .

به ابتدای این کانال بروید و قدم به قدم مراحل گفته شده رو انجام بدین صبر و تلاش برای رسیدن به اهداف رو همیشه چاشنی کار داشته باشید چون هیچ کاری بدون تلاش میسر نمی شود

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://7cabin.ir/ibtccoin/ibtccoin.htm” icon=”” target=”true”]برای ورود به خوشبختی کلیک کنید[/button]